Äntligen helg!

Har just kommit hem och sk nu städa jätte rloigt vi ska få gäster idag så!Men skolan var väll oej ocg jag höll eriöst på att dö när vi hade gympa vältränad eller?
Men men det gick bra och nu känner jag mig så piss hahha! Har just varit inne på Mrs H hemsida och hittat min vinterskor! Det blir ett bar uggs fast dom äkta nu from australien! Förra året hade jag fråm din sko hatar verkligen dom!
Så ska köpa dom imorn ifall jag hinner ska ju ut till miriam på eftermiddagen tror jag att et var och så sk ajag baka byllar ruuligt!:) Nu måste jag fortätta att städa och juste jag ska gå och se mamma mia idag ska bli spännande!
hälsa ifall ni ser mig! Pussar HJ(Dom beiga eller dom svarta höga)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0