Baby.

Jag vet att du tvivlar på mig ibland, jag vet att alla inte är lika glada som jag över att vi har en sån bra kontakt, jag vet att alla kanske inte gillar dig lika mycket som jag gillar dig, jag vet att ingen kanske har lika mycket tillit till dig som jag har, jag vet att ingen älskar dig lika mycket som jag gör. Jag har svikit och ljugit för dig, jag har lovat saker jag inte hållit, men aldrig har jag slutat älska dig, jag har skrikit att jag hatar dig, jag har gråtit och sagt att jag aldrig mer vill se dig, jag har sagt mycket dumt, men du vet att jag inte menar det, varje dag jag ser dig i skolan, blir jag så jävla glad, jag försöker få mig själv att sluta titta på dig, men det går inte, för varje gång jag ser dig får jag kännslan, av att du är min, ha-ha jag vet saker om dig ingen annan vet, den här här helgen har vi haft bra och dåliga samtal...vi har "bråkat" pågrund av massa gammla bråk, jag har försökt förklarar för dig allting, men du har verkligen inte velat lyssna, eller du ville iallafall inte, men nu tror jag nog att du kanske har börjat göra det, och det gör mig så sjukt jävla glad, för jag har nog aldrig menat det så mycket förut, jag har aldrig menat orden" jag älskar dig" lika mycket som jag gör när jag säger det till dig. Jag har mått så jävla dåligt, och jag har ringt till dig tusen gånger och bara gråtit, och du ställer alltid upp, du sitter med mig hur länge som helst nästan och lyssnar, säger något roligt och får mig som allltid att skratta, och då oftast glömmer jag bort mina problem och tänker bara på vikken jävla tur jag har som får ha dig som min vän, det e sånna där småsaker du kan säga, som när man säger att man måste lägga på , och du säger att man inte får, för att du inte vill, och du får någon söt liten röst som gör att man aldrig vill lägga på. Alla små grejjer du ör, som altid får mig att skratta, t.ex när du skickade ett sms tre på natten där det stod" jag ska bli världsmästare i risätning" eller när jag satt och käka lunch i skolan och du satt några bord bort, och jag fick ett sms där det stod; det är snor på din kykling, sånna där sms som bara du kan skicka, och dte är nog därför jag älskar dig, du är den ända killen jag kan vara mig själv med, fråga saker jag inte ens kan fråga mina tjejkompisar, du är den jag kan berätta dom pinsammaste sakerna för , utan att skämmas, och du är den där killen som jag vet, aldrig sviker, för du är den bästa på jorden, och jag menar det. allt jag har sagt i den här texten har jag menat Andreas, jag vet jag har sagt det förut, men jag vill bara inte att du ska tvivla på mig igen!
Jag älskar dig,  Love/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0