faaan

En sak jag kom på nu när jag satt och trixade lite här med bloggen och pea och sånt är att jag verkligen avskyr människor som enbart tänker på sig själva och har  ingen som helst medkännsla för någon annan, eller tillexempel sviker och sen tror att den kan komma tillbaka och tro att allt är helt okej, att ja visst det är förlåtet, det är en självklarhet att jag står med öppna armar för dig, t.ex när någon lovar och säger att du kan alltid prata med mej om allting, jag ställer alltid upp för dig och lalalala, sen när man väl behöver någon att prata med, vart fan är personen då? den som hade lovat allt det där, helt plötsligt var det inte så längre, och sen säger oj upps behöve en paus hoppas vi är vänner, hahahaha men tror sånna människor att man inte har några kännslor alls eller? faan jag blir så trött på folk som bara tar sina vänner förgivet, tror att joo men jag kan svika hur många gånger som helst, dom finns där för mej än då, amen faaan man är fan en helt vanlig människa som inte kan ta hur mycket skit som helst, seen när man visar att man inte tänker ta mer skit, nej då brakar hela helvettet lös, då är man själv världens sämsta kompis. faaaaaaaan kan inte alla bara sluta ta sina jävla vänner förgivet, bryr man sig inte om vänskapen så låt dom inte tro att ni gör det så att dom hakar upp sig på er! fan e det för fel på sånna människor? anledningen till att jag hatar sånt är att det typ precis hännt mej med den jag älskade fan mest av allt, fuck u du vet att det är till dig.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0