Hancock

jaha, sicken tur, precis när man kommer hem från stan börjar regnet, höhö ibland har man tur!
aja, imorse vid 1 drog jag till tåget och mötte upp Adam, åkte in till stan för att hämta biljetterna till hancock, efter det gick vi tvärs över hötorget och in till Kungshallen och åt lite "lunch" pratade om en massa, va sjukt kul att träffa den grabben efter typ två månader, sen va det bara rakt in till bion, och skojja inte hancock va sjuukt jävla bra, hade lite små tvivel på den iinnan men den va riktigt bra, alltså ett måste från mitt håll.! efter filmen drog vi oss hemmåt till Sollentuna igen, tittade lite på OC när jag kom hem och nu sitter jag här, ska snart göra mig iordning för att åka på ngn bistro, firar mamma och pappas bröllopsdag idag, grattis! så det blir kvällens nöje, men det blir säkert bra även fasst man inte skriker jippie jusst nu...Puss/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0