jag suger på rubriker!

Hahah jag gör verkligen det! Men menidag så var fatkst vår skönaste dag vi började med matte som vi har en jätte bra lärare i patric och vi kommer inte att ha ngn läxa typ och han bah: på matten ska man ha kul! haha såå vi har faktist det!sköönt! efter det var det svenska, sen so med samma lärare och på so:n håller vi på med ngn slags greksak och myter så vi såg en helt sajkad film om typ gudar som födds ur huvudet och massa!:)
Men efter så väntade jag på elen som slutade typ 10 minuter efter mig såvi stack till stan. Måste fräsha upp min garderob med lite höstkläder! Hittade ett linné och en tjocktröja fin fina(kommer i nästa inlägget)Jag tror att jag ska köpa dom får se. Nu har jag ägnat typ hela kvällen åt engelska&spanska och spanska läxan fattade jag nte ens vad vi skulle göra så det har varit lite svårt men det ska någ gå bra(A)
Nu ska jag dricka up min goda smoothie som jag har gjort!
Pussar HJ

Kommentarer
Postat av: LL

Sajjkfilm ffs haha!

2008-08-31 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0