Såå...whats up?

tjollahopp.. finally har vi inget regn här i stockholm, men en blå himmel tycks inte hellre villja komma fram, to bad för jag är skit sugen på att få tillbaka lite färg... sitter här iaf och typ fryser häcken av mig, funderar på att ta itu med mitt face :) göra en lite snygg make up alltså, ska med mamma till typ farmor och funderar på att åka förbi kista senare och titta på nya jeans, men egentligen har jag ingen ork till det.
hade en super dag med jossan igår, skit najjs och träffa den bruden, va exakt två månader sen sist, men iaf, det tog på kraffterna, och ska slagga hos henne imorn ju och om jag känner henne rätt blir det inte mkt snack, sen ska vi försöka få med makki. :)
Lördagen är iaf bokad för att träffa Adam, också evigheter sedan. får se vad vi hittar på, buhu annars händer det inte så mkt,  :/  Jodå det gör det visst, ska även med systeroch mamma och titta på bröllops klänning till syster :)

mysmys.  nej men nu ska jag leta reda på ett par härliga strumpor och slå en pling till bea tror jag !

Love / M

Precis innan sommarlovet, jo jag vet jag ser fucked up ut !


Kommentarer
Postat av: mw&bw

ta bort!. annars hoppar vi ut genom fönstret nu!, tack:)<3

2008-08-08 @ 17:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0