Slutkörd efter en dag på stan.

Jaha jaha, nu är man hemma igen sen ett tag tillbaka dåra (aa) Är helt slutkörd efter denna dag.
aja, iaf vid 1 drog jag in till Odenplan där jag mötte upp Bea&Alice, som var en aning försenade (: drog till ett ställe ( höhö hemliiis) och gjorde en grej, hahahah va skit rädd men iaf :) kul va det som tur va, höhö. Drog oss sen ner glada och trötta mot T-centralen där vi gick in till donken, vid typ halv fyra, va sjukt hungrig eftersom jjag inte käkat frukost eller lunch, så det va ända utvägen :) satt där ett tag innan vi började dra oss mot kungsan, men osminkade som vi var drog vi in på Åhlens och sminkade oss lite :)
 väl på ung08 träffade vi lite människor, bl.a Klara,AnnaR&Ullie  hihi, men drog efter typ en halv timme till St Eriksplan och mötte upp, Mamma,Pappa&syster och gick och kollade på brudklänning, ( bilder kommer) hihi shitt va fina dom va, :) va där i typ två timmar innan vi drog oss hemmot och käkade, och åt Benn&Jerrys, yummie. pratade med syster och lite sånt innan hon stack för typ 35 min sen. sitter jusst nu och väntar på att Bea ska ringa, tydligen va det läskigt på tunnelbanan! haha, apprpå tunnelbanan idag när jag satt på tunnelbanan mot Alvik, så står det två asså typ fyllon/uteliggare två meter ifrån mej och strular, och det va så så att dom typ bara sträckte ut tungorna ist. för att stå lite närmare varandra ir ngt, utan dom stog och sträckte ut tungorna och nuddade varandras hela resan, ingen trevlig syn....Haha, och jusste, som ni nog vet är min älskade Hedda hemma, ska träffa henne på fredag, LÄÄÄNGTARmen nu ska jag glida runt på playahead.
Puss på rumpan / MF

Kommentarer
Postat av: Anonym

VARNING LÄS INTE DETTA!!

år 1997 var det en flicka som hette jane hon skulle gå en promenad i skogen då hon försvann........Tre år senare alltså år 2000 gick hennes bästis mary en promenad i skogen hon hittade sin bästis och på hennes mage stod det "jag var inte söt nog" nu när du läst detta så kommer jane dyka upp i din spegel o mörda dej det, hände med mary 2 dagar senare......för att bli räddad måste du skriva vidare detta till 5 andra hemsidor......

2008-08-14 @ 00:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0