stockholm i mitt hjärta!

Som ni ser på rubrikern såå älskar jag sthlm, deet finns så mkt roliga mäniskor och deet är alltid grejer som händer laddar up lita bilder senare nuu ska jag gåå och äta,
Men Idag så träffade jag juuh freja först vid odenplan där jag köpte min väska love it!Sen drog vi till gallerian där jag köpte två par örhängen väldigt fina(bild kommer)
Där efter drog vi till kungsan ung 08 såklart haha shhit vad det var fjortisra ussh inte för att jag är värsta emon men jag har verklugen problem med översminkade kakiga falska saker! aja.
Sen drog vi hem till Linnéa och myste där hade tjejsnack sen vid halv 6 åkte jag hem dåå det började ös regan man bara yes! Kom hem någerlunda torr:)
<nu ska jag äta och som ni ser så har lilla genit fixat deignen haha fett stolt men vii får se hur långe det blir,
Imorn ska jag och miriam blev det till min älskade frisör som ligger på drottningG typ och klippa lugg igen som jag skrev i ett annat inlägg ska bli roligt och tunna ut det och toppa det men ifall dom klipper det allt för kort kommer jag fan att stämma dom jag är shit nöjd med att jag har fått så långt hahha(A)
MOA KOM HEM"<3
puss på munen hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0