The hills<3

Häärliga tisdagar haha eller iinte."Nej men det är faktist helt okej i skolan än så länge vi har inte haft ngr riktiga lektioner men på torsdag såå börjar deet och imorn ska vi till tynningö och bada kitt skoj hahah!
Men men får väll se hur det blir.
Efter skolan så stack marika, ebba och jag till kajsa och hämmtade henne sen drog vi till stan alltså beoynd retro och h&m äskar dom affärerna:)
Sen åkte ebba&marika och kajsa och jag gick hem shhit vad jag hade ont i mina fötter hade värsta konstiga saken på den  weerd! Livet går vidare
Imorn blir det tynningö sen tror jag att jag sticker hem och lagar ngt gott men får se har laddat ner lite nya låtar till min ipod ska bli roligt att lyssna igen på den!
Juustte tittade på the hills säsong 4 på youtube guud vad jag längtar tills det kommer till sverige jag vill också ha ett sånt liv! Kom och filma en 13 årings liv hahah! Är et ngr som vet ifall det finns boxar att köpa i sverige?(A)



             

Adurian är självklart snyggast av alla i the hills!


Pussycat dolls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0