The voice.

Update om igår,
vid tio tiden tog jag tåget till Odenplan och mötte upp Hedda,
hihi skit kul att träffa henne igen. vi drog och klippte oss, och seriöööööst jag har INGET hår kvar, eller joo men det är fan inte mycket asså. ska gå i uppsatt tills det blir längre, är inte så nöjjd, :/ men men, vi drog sedan hem till Hedda och käkade och pratade med hennes mamma och lillasyster, innan vi drog ut på stan och då mot UNG08, va där från typ tre träffade bl.a AnnaR hahahah va skit kul, hon gick upp på en SL scenen ir va man ska säga så  va hon med i ngn jävla tävling, va skit kul hahaha. såg också även en massa andra människor. :) sen vid kanske halv 5 tvingade jag dit Bea, hihi, hade riktigt rolig, Hedda fick sin efterlängtade badboll hahahahahaha! va där till typ halv 7 innan jag åkte hem till kära Sollentuna, käkade lite och chillade bara hemma. va skit trött efter den dagen så jag sommnade ganska tidigt, efter ett lååååångt samtal med matildaOW :D

aja imorse  när jjag vaknade insåg jag att min fuckade SL tatuering hade fan färgat av sig typ och skit, så jag hade SL märket på låret, kinden och kudden, suck...men det är borta nu,. som tur är. har städat mitt rum och chillar lite här hemma, och ska snart göra mej iordning eftersom matildaOW kommer hit om ett tag. mysmys,

dagen blir så här;  jag och matilda och mamma åker till stinsen och kirrar hejdå pressent till Svava och födelsedagspressent till Embla, sen chillar vi nog där ett tag innan vi drar oss hemmåt, vid typ 5 kanske drar vi in till Södermalm hela familen plus Matilda och går på hejdå fest hos Embla m. familj eftersom Svava, åker till USA i fyra år :(  sen vid typ lite innan 7 möter jag och matilda upp Jossan&Johanna, på T-centralen och drar sen till Kungsan och är på the voice, så slå en pling om ni vill träffas. sen efter hela the voice drar jag och matilda troligtvis tillbaka till Södermalm och är hos steiners lite till innan vi åker hem med mina föräldrar och sen sover matilda då här, hihi det blir säkert en skit bra dag! men nu ska jag platta håret och sminka mej, hörs antingen senare ir imorn.

Pusshej/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0