The voice(igen)

Jaa min dag idag har varit jätte rolig och särsklit att träffa älskade moa!
Vi träffades typ kavrt i ett efter att jag hade fixat iordning mig mhar tyvär inte ngn bild på dagens outefit mend et blev min gina ticot tröja med vitt linne och jeans från dr denim och min nya väska såklart!
Sen efeter allt kramandes såå drog vi ner till stan för moa skulle titta på bh&en tröja hon köpte faktist allt jäätte fina saker!<3,Där efter var det ung 08 som inte var speciellt roligt men vi fick samma saker och moa blev jätte fint sminkad!
Nuu sitter jg här och ska måla mina naglar och slå en pling till clara för att se ifall hon hinner följa med till the voice ikväll! Längtar diit! Moa,maria och jag ska typ mötas halv sju nått sånt sen drar vi dit och kasnke träffar söötnosen akilles och lindholmaren!Meen jag vet itne än efter soom moa är rätt vimsig hahha men jag älskar dig ändå!(A)
Och jah köpte en jätte fin ring grån glitter bild kommer snart!
Pussar H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0