Torsdaaaag!

Åh herreguuud, vad jag är trött, kom hem från skolan för typ en kvart sen,
Dansade för första gången för den här terminen igår, shitt vad skönt det var att komma igång igen, men säämst eftersom vi har alltid typ varit 10 st, och alla va typ kompisar och flummade och skit, nu är vi 20 st, och alla e typ 20 st och det är bara blä blä blä bläää!!!! är sjukt jävla förkyld så jag läät som en fucking åsna hela dagen igår! hahaha,

aja började dagen idag med 70 min NO/ biologi, hahah tittade på kind celler typ, först titta vi på mina, sen på Linas, hahaha garva som fan (aa) hade en as sämst dag sen typ, eller hade as jobbiga lektioner och sån skit, avslutade dagen med Kör, då min hals/ röst inte alls ville lika mycket som jag ville...men kämpade på haha, var duktig flicka och gick hem, nu är jag hemma och helt jävla slut, haha jusste, va as kul idag fick vi sluta typ tidigiare från Svenskan med barbro, så killarna typ började brottas på skolgården i någon jävla ring, va fett hemskt fan, hahaha, låter ju fett töönt men om man såg va det fan inge kul, okej garva men ändå!
jusste en till sak som hände var på svenskan där vi hade ngt jävla "prov" eller något, så i slutet försökte dom förklara ett djur så fanns det massa alternativ p åvikka det kunde va, och ALLA fattade att det var delfin,eftersom dom kunde hoppa 6 m, upp i lufften, alla förutom Lina fattade det som  trodde det var en jävla blåval, wtf? haha bebiis, du är så söt ibland!
Nej men nu ska jag gå och ta hand om mej själv :)
Pusshej/ M
 vs  ?
pff..pucko lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0