Torsdag

Heej kära bloggläsare!
idag har det faktist varit helt okej förrutom att jag har upptäkt att alla våra luncher ligger mllan 12 och halv 1 typ(förrutom fredagar tror jag). aja men dagen flöt på och vi hade vår riktiga skoldag men det var inte att jobba så mkt mäst att repetera och gå igenom höstterminen,
Efter skolan så gick jag och mötte clara&maria ruuligt ruuligt!Sen efter kramandes så gick maria hon skulle träffa ngr och då fick jag veta att hennes farbror känner faktist paris hilton han jobbar inom kändisvärlden och det är sant för det första clara eller maria skulle alldrig ljuga(stavas det så) om det och hon hade typ förökt ragga upp han men han ville nte bli känd så dom är jätte bra kompisar så hade maria fått en väska och hennes aoutograf på ngt hörde inte vadd(a)!Meen shhit vad coolt! Clara och jag drog ner till stan och tittade i olicka affärer som vissa ksnke vet så brukar jag bli väldigt flummig på stan med clara haha vet itne varfär eller kanske?!
Jag hittade ett par jätte fina skor på topsho som jag ska köpa men jag vet itne ifall dom är som tofflor eller uteskor får ta reda på det men alla fall så ska jag köpa dom!Och hittade jätte fina troros som jag sa köpa nån gån! hehe.
Sen fikade vi på coffehouse by george, väldigt mysigt!
Juuste jag köpte faktist lösnaglar från h&m som clara också gjorde hoppas hon har på sig dom imorn!<3
nu ska jag börda mig lite och göra en sak jag inte kommer säga hemlighetesfull jagvisst?:S
en aja skriver imorn och det börjar kännas som det är BARA min blogg det hära!!!!

Kärlek från Hedda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0