Typiskt att bli sjuk redan andra veckan?

ååååh, snoret bara riiinner! hahahah nej men så jävla typiskt, lilla matildaOW har smittat ner oss alla, jag är förkyld och gränsen till typ feber. Lina är förkyld hon med och pratar roligt, och målbrottet ligger också hemma i sängen och hostar, och matildaow e typ också förkyld men på bättrings vägar! så  jävla typiskt att alla fyra blir sjuka samtidigt! Aja dagen har varit chill, har haft kör, as lång SO som jag klarade med Elias och Andreas, fick iofs ett par tillsägelser till att vara tyst! hahah jag som hade tänkt vara duktig den lektionen, mentorstiden va inställd så vi fick sluta tidigare, snorig som jag var ville jag bara komma hem så fort som möjjligt, va påväg att gå hem flera gånger under dagen, men då skulle jag typ behöva vara hemma imorgon och då börjar dansen och det vill man ju inte missa? Menmen, har kommit på att Andreas typ är världens snällaste människa, kan berätta allt för honom, tillochmed dom där mest privata sakerna, thanks honey! Menmen, nu ska jag vara duktig flicka och plugga lite, efter det går jag nog och hyr en film och tillbringar resten av eftermiddag/ kväll med att titta på film och ett paket med ben&jerry's! mums.
Hare bra ciao / M
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0