update.

jahajaha, hade "glömmt bort" att jag hade blogg, eller jaa,jag försökte glöma, eller skolan har börjat och det har varit välldigt mkt annat som har gått före bloggen, menmen, The voice va as najjs, men skrek sönder min röst så jag har hafft ont i den sen i lördags, suck! aja, igår började skolan, hata, eller nej det var faktist riktigt roligt. träffa alla gammla och nya människor!  Har ju bytt klass också, från 7ma till 7mb, och ojojoj vikken najjs klass det är! haha aja, hade en ganska härlig dag idag hade håltimme från 11 till till 10 över 1 så jag,MatildaOW och LinaM drog hem till MatildaJ och chillade där eftersom matildaJ fortf. har sommarlov, suck. hade riktigt roligt, åt typ upp allting i hennes hus höhö, aja vi drog oxss tillbaka mot skolan för att sitta på en häärlig 70 min lång SO lektion, härligt, men som visade sig att inte alls vara såå fruktansvärd utan helt okej ,för att vara SO ;) eftersom vi bestämmt att dra tillbaka till matilda jefter pligget gjorde vi det, men fuck heller att hon va hwemma då då hade hon dragit till Rotebro m, Sabina! tack? haha men vi hade ju köppt en big pack med glass så vi drog ist. hem till mig och käkade i soffan och pratade om en massa, drog ut till Norrviken skolan och chillade där, tillslut ringde MatildaJ och fråga var vi var, haha då var vi lite fundersamma över allt, ahaha men det sluta med att matildaJ kom dit och vi hade det najjs alla fyra, MatildaOW och Lina drog vid halv sex och jag och MatildaJ drog oss hemmåt till oss själva, pappa har fixat min och hannes nya TV så jag har ägnat mycket tid till den och datan nu, och nu har jag lärt mig den, dock inte DVD'n, menmen, så fort Frida S har käkat färdigt ska jag träffa henne också, bruden börjar ju nian nu också, härligt härligt, själv har man börjat 7an och känner sig fortf. skit liten, men men, nej men nu ska jag gå och slå en pling till Acke, lova att jag skulle ringa, hörs.
Pusshej/ M

PS.Hedda sluta klaga på att jag inte bloggr, du har inget att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0