ursäkta oss!

Förlåt för dålig update men man var ju tvungen att njuta av dom sista dagarna av skolan som idag tyvär började!
Meen aja livet går vidare. Jag rensade min garderob eller snarare sagt gett alla små kläder till min syster som inte är såå liten längre ifall man säger så...
Men dagen började med att jag masade mig upp up ur sängen vid 10 över 8 år frukost och klädde på mig,
seen abr det av att träffa freja&linnéa.Sen var det bara upprååp eller hur det stavas suuger på det som ni kanske har märkt(A) AJa Sen var det bar adte och vid 10 så gick frjea,linnéa och jag och sattte och i skolan för vi visste inte vad vi skulle göra så vi satt där och mobbade alla sexor och sa att sexan suger kuk och det gjorde det verkligen"
Våårt shema såg  fakist helt okej ut förrutom att vii har skit mycket långa raster mellan lektionerna eller ialla fall 20 minuter som määst! Men annars så hade vi faktist en sovmorgon jippi vi hade inga förra året såå det är ju bra!
Nuu ska jag fricka lite té och dusha!
Kyssar Heddaa
Ps tjata på miriam att hon ska skriva oftare den lilla bitchen fast jag älskar henne ändå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0