veckaaan!

Hallååå, jag är tillbaka, saknat mig? :)
Har hafft sjukt mycket annat för mig,och när jag väl varit ledig har jag inte ens orka tänka tanken att sätta mig vid datan,
men nu har jag tagit mig samman :) okej ska försöka berätta lite kort om hela veckan.!

Onsdag; hände typ ingenting i plugget, utan efter kom Bea och hämta upp mig så drog vi hem till mej och tittade på film tillsammans med ännu ett bigpack GB-glass :) yummie. haha, hade fett tråkigt så vi drog till viby och träffade Andreas chillade där i typ 2 timmar innan vi drog oss hemmåt igen och käkade, bea drog hem och jag mamma& hannes till kista och kolla på jeans åt hannes, kom hem och va helt slut så jag sommnade bumms!

Torsdag .
hände inte speccielt mycket i plugget idag heller, tappade mitt busskort på vägen till skolan, ( fick iofs tillbaka det samma dag)  men men, efter skolan drog jag till Ester, hade inte varit med henne på hela sommaren så det va riktigt roligt att va meed henne , ! tittade på massa filmer och hade det mysigt, tyvär hade jag smsat med ANDREAS ANDERSSON hela natten och morgonen så jag va fett trött och bara för det glömmde jag äta frukost och lunchen va inge god så jag va helt fucked up! :) stanna där till typ 9 innan jag drog hem och smsade med Andreas hahahahaha.

Fredag;
hade typ inga lektioner, slutade 12.10 eftersom NO'n var inställd, najjsnajjs, aja, drog hem till MatildaJ, även kallad målbrottet av Andreas och mej! chillade och tittade på film, prata i telen med andreas, smsade med andreas, bråkade med andreas, och åt kakor, drog hem vid halv tre för va tvungen att prata i tel om en grejj som hände hos matilda med någon så mådde fett sämst, men det löste sig :) hihi, vid typ 7 mötte jag upp MatildaOW på stationen ochd rog hem till henne i helenelund/Edsviken, slaggade där och hade en trevlig middag med matilda, hennes syrra och hennes syrras kompis, tittade på film och hade det naaaajjjs, flummade och pratade, andreas va gullig och smsade och ringde mej titt som tett:) hade en otroligt kul kväll med bebisen.

Lördag; vaknade typ 1 min i 7 på morgonen och väckte matilda 17 min senare (a)  hahaha sommnade om båda två efter ett tag innan vi gik upp vid 9 och tittade på ilm, sluta med att båda sommna i soffan hahaha, chillade vid datan målade naglarna, åt frukost titta på TV ooc sånt innan jag vid 12 drog hem, sen vid typ 2 mötte jag upp målbrottet och lina och drog in till stan, mötte upp Bea och alice på fridhemsplan t-bana, drog hem till Bea och fixade och trixade hemma hos henne eftersom våran bebis matildaOW fyllt år, höll på i en timme och gjorde iordning och sånt, och det blir riktigt bra, matildaOW kom sen och blev super glad verkade det som iaf, åt pastasallad som Beas mammi hade gjort,super god, och åt även glass och sånt, hahahaha Lina va duktig flicka och lyckades nder typ två timmar, vällta en soffa, hälla ut vatten, slänga min mobil i golvet, stänga ut målbrottet på balkongenoch tappa mat på sig själv, det kallar vi duktigt, iaf efter nfr timmar så satte vi ögonbindel för matildas ögon och drog på henne ett par tights där alice och bea skrivit en massa saker på hahahahah, och en alldedes för liten sjorta ch en litten rödhandväska, smetade på massa läppstifft på hennes läppar, och typ halva fejjset, och hon visste inte vad vi gjorde, sen drog vi ut henne på styan, fortf. med ögonbindel, så skrek vi massa grejjs och gick runt typ halva kungsholmen (A)  drog sedan  hem, stanna i typ 10 min för att byta om, eller aa lite mer, prata i tel med andreas, najsnajjs, sen pallrade jag mej iväg till målbrottet där MAtildaOW också var, sen kom lina tittade på film allihoppa, drog mej hemmåt vid 10 va så sjukt trött, ringde andreas på vägen hem för vågade inte gå ensam i mörkret, pratade med honom i 4 h och 32. min hahahahahaha, slutade med att båda sommnade i telen så det säger sig ju självt hur vi la på, :)

Söndag, vaknade fett tidigt av att jag frös ihjäl hahaha, palldrade mig upp och gick in i mitt och hannes rum, och la mig i soffan där ist. sommnade om där, när jag vakna titta jag på love actually, hihi, åt frukost och hade det mys, har inte gjort så mkt, dagens planer ser ut att jag kanske träffar andreas iaf i eftermiddag eftersom han typ ska klippa sig idag, får se hur det blir. annars e det inte mkt annat, men nu orkar inte jag vara här längre,
pusshej/ M

Kommentarer
Postat av: Matilda-målbrottet

Jaa, bara så att alla vet så kallar Andreas och nu Mirre också mig för målbrottet för att jag är förkyld och det smeknamnet verkar tydligen aldrig försvinna. uschabusha

2008-08-26 @ 18:40:46
URL: http://jerns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0