No fucking rubrik!

jaha den här dagen blev tillslut super lyckad!
strax efter mitt förra inlägg kom bror hem, små pratade lite tillslut bestämmde vi oss för att åka och köpa OC säsong fyra, så vi begav oss till kista, hahaha skönaste ever,
iaf väl på kista köppte vi OC boxen och gick sen till BK och beställde mat av syster :)
käkade typ i en timme sen, små kollade i afärer innan vi begav oss hemmåt och tittade på OC,
vid typ tre kom mamma hem, visa sig att hon skulle med syster och träffa farmor så jag fölljde med dom men fick dom även att gå en shopping runda på kista med mej, hahaha hittade ett par jeans, en klocka,
 mjukis byxer ( ej köppta, ska köpa) tittade på en adidas tröjja också men pallade inte köpa,
 drar ist. med pappi och köpa en annan imorn ist. 
  haha det va fett scaary vi skulle in och hämta systers klocka på en afäär,
 så va det fett scary för det hade varit rån där precis så det va massa poliser och skit där scaryy :P
efter det drog vi iaf till rotebro och hälsa på farmor, mys mys
, nu har jag precis käkat en mysig middag med familjen,
 hela familjen var för första gången sammlad på typ 6 månader efter som syster inte bor hemma!
är skit deppig jusst nu och orkar egentligen inte med ett skit, men lukas är bäst och låter mig prata ut lite, tack :)
imorn ska jag som sagt träffa jossan,
tydligen skulle vi träffa ngn kille och hans kompis typ också på kvällen,
blir säkert bra! och på fredag är det ju som dom flesta typ vet, 080808
så då är det fest i stockholm och vattenkrig i gammla stan,
 hade tidigare bestämmt med klara att vi skulle träffas,
hade massa problem med vad vi skulle hitta på, så kom hennes
underbara mamam med idén att vi kunde ta deras ena lägenhet i
gammla stan och kassta vatten på folk där ifrån, fett najjs :) hahaa
men nu ska jag chilla vidare på playahead, fuck it.
haha puss och kram skummbanan! / M

Kommentarer
Postat av: Anonym

mirre!, det är ingen fin bild på mig!.. usch o fy!,hahaha<3

2008-08-08 @ 16:52:21
Postat av: mw

mirre!, det är ingen fin bild på mig!.. usch o fy!,hahaha<3

2008-08-08 @ 16:53:05
Postat av: mw

du kan ha vilken bild som helst. men INTE den. du har ju dragit ut bilden så jag ser tjock ut. ingen dröm precis!... snälla!<3

2008-08-08 @ 17:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0