Veckans underhållning; ung08, super mega fjortis fest.

tjollahopp!

Har haft en ganska trevlig dag idag, började med att typ slöa hela morgonen, tittade på film och sånt därnt, innan jag vid fyra drog med mamma och syster in till götgatan och där syster provade en till brudklänning( orkar inte ladda upp bild) den va också super fin, även har vi nu börjat kolla klänningar till mig, på samma afär hittade vi idag en del, men ska även ut med Embla och kolla runt här i stockholm, det gäller ju att hitta dom rätta smultron ställerna!

Imorn, blir det upp tidigt, eller ja, 8, för att fixa mej för att sen vid typ 10 dra mig in mot stan för att möta upp Hedda vid Odenplan, sen går vi och klipper oss på drottningG, klipper nog bara topparna och tunnar ut håret, sen drar vi och gör en grej jag inte tänker skriva ut, :)  sen blir det nog shopping för vår del, okej shopping kan jag inte säga för min del, är heelt pank, men ska iaf köpa ite grejjer till skolan har lovat mig själv att sköta det där med pennor och skit i år. och almenacka etc. sen blir det såklart UNG08, så om ni är där, slå gjärna en pling, antar att ni som läser har våra nummer.

Men nu ska jag kila.Pusshej/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0