23 december.

TJOLLAHOPP,.
haha nej jag driver (a)  men jag e på jääätte bra humör just nu så jag bara hoppar upp och ner hela tiden.
jag har liksom precis städat toaletterna i vårat hus men ändå e jag inte deppig , :D
dagen blev skit bra, tog sällskap m. pappa till tåget och vi typ drev som fan m. varandra och skämmde ut varandra haha, så när naomi kom på tåget börja vi lyssna på musik och satt och dansa och sjöng med. haha pappa tyckte vi va fett konstiga (aa). vi gick iaf till donken på medis och käkade där haha flumm (a)
men sen fortsatte vi mot oden plan eftersom vi skulle sola men det stället hade lagt ner så vi gick till ett annat och fan va kul det va på vägen dit :D vi sola iaf och hade as kul, så vi garva så mkt när vi va i rummet vi skulle sola i så det kom en gubbe och knacka på och frågade om allt var  bra där inne, hahaha.
sen handla jag matilda w's present iaf, är fett nöjd, så titta vi runt lite innan jag drog hem
sen vid typ halv 8 mötte jag matilda j så bytte vi julklappar, blev jätte glad av det jag fick, hon fick gossip girl boken av mig eftersom hon önskat sej den, så gick vi och handla chips *tjockisar *
nu är jag hemma och ska sätta på en film.
jag slänger lätt in ett blogg in lägg imorn också.
godjul ! <3

jag och naomi för typ två veckor sen, skit bild på mej men jag älskar den bruden iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0