6 dagar kvar...

Och om två/1en dag kvar är det nyårsafton:D
Igår var jätte mysigt. Är sjukt nöjd med mina julklappar!
Det jag fick var!:
Ett par adidas mjukisbyxor skit snygga och ovanliga. Som rä ett stort plus jag tkr det är så trokigt när varända lilla svensk ha ngt(som uggs&fjällräven) Tyvär har jag då uggs heheh men I love it!
Sen ett jätte fint pärlhalsband(äkta)
Pengar
presentkort på Face
en jätte fin sjal
ipod fodral i svart
Gossip girl böker
Det avr typ det tror jag! Glömde säkert ngt!
Men idag var jag på stan med min mamma,och min syrra fast hon gick för hon hatar nämligen att shoppa(?) Först så åkte vi till adidas och tittade lite min syrra har typ endats kläder där ifrån hahah.
Sedan åkte mamma och jag vidare till stan och tittade lite på saker, Det enda jag köpte var en foundation från face och ett läppglans därifrån! Och mamma köpte världens finaste stövletter från Filippa K!
Jag höll serisöt på att dö av hunger efetr 4 timmar på stan och överallt är det fullt med männikskor (därför hatar jag mellandags reos på ett sätt)
Efter ett tags letande efter ngnstans att äta så gick vi till kungshallaarna och åt sushi nu sitter jag här och skulle egentligen ha stuckit över till Johanna men jag orkar värkligen inte, Så det får bli en otroligt lung kväll! Då imorn jag ska träffa min sweetie Johanna!
Kisses Hedda

Kommentarer
Postat av: Eleazar

Har du skaffat din lilla bdb för att... ja vadå? för att hacka på mig?

2008-12-29 @ 17:40:07
Postat av: miriam

AMEN LILLA LINNEA. KAN DU GE DIG ?

fan det ÄNDA du gör är att komentera skit i våran blogg. har du seriöst inget bättre för dig ? ALLTID gnäller du på hedda, att hon är med johanna lite mer än vad hon är med dig och att hon är med johanna på kvällarna så att du får vara hemma. men e det hennes fel ? asså du och hedda bråkar, så du har INGET här att göra. hej då lilla linnea.

2008-12-29 @ 20:13:56
URL: http://candyys.blogg.se/
Postat av: Eleazar

Miriam, om du visste hela historen så, nä.

Nej jag kan inte ge mig. Det skulle vara nice om du inte la dig i saker.

Besos, colombiana.

2008-12-29 @ 22:25:38
Postat av: Eleazar

Btw är en blogg till för att man ska få läsa den, så klaga inte för att jag läste ett inlägg.

2008-12-29 @ 22:26:41
Postat av: miriam

jag vet exakt hela historien,

tror du inte jag och hedda snackar med varandra ?

amen inte om du alltid klagar på heddas inlägg och hennes liv ?

du blir sur på henne för att hon är mer med johanna än med dej , men du hör ju själv hur sjukt det låter. joo du borde faktist ge dig snart, du borde sluta vara så fruktansvärt avundsjuk och istället glädjas åt att hedda har en riktigt bra kompis som får henne att må bra.

2008-12-29 @ 22:37:23
URL: http://candyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0