åh fucking lördag med migrän...

ååååh , gissa vvem som sitter med migrän? Har haft det hela dagen men jag har inte kunnat vila så vet ni hur dåligt jag har mått ir?
aja, gårkvällen va ju as rolig haha men det slutade med att vid typ halv två sommnade jag och Hedda i soffan framför Pirates of the Carabien men blev väckta av heddas mamma vid två höhö. 
gick iaf upp vid 11 imorse med dunkande huvudvärk -.-  vi fortsatte titta på filmen och lite sånt där och sen vid 12 drog jag till Södermalm och gick till Embla eftersom vi skulle öva låtarna till bröllopet, det är ju två veckor kvar idag!
Sen vid typ 2 kom pappa också och kompade oss med pianot, ska sunka massa yazz låtar med något band höhö.
fick okcså min julklapp av Embla och v hedda också btw, :) Fick Ett par jätte fina pumps av Embla som tydligen kostat 1000 (aa) och ett par chanel örhängen av hedda, hihi :) båda vet exakt vad jag vill ha typ :)
aja sen stack jag och pappa hem och jag måde piss dåligt -.-  menmen kom hem typ nyss och sjag typ halv sover men Matilda w och Lina ska sova här ikväll så jag ska snart gå till ICA och köpa lite grejjs.
haha jag är as glad, har hittat exakt vad jag ska köpaa till ddom speccielt matilda eftersom hennes julklapp är så jävla klockren haha :D har dåligt samvete för att jag kommer få julklappar av dom från USA och Thailand så får dom från fucking sverige, roligt liksom :S menmen, nu ska jag gå och handla lite.  blev ett långt inlägg för anderssons skull.
btw, min mobil är spärrad så ring inte, !!!!!!!!!!!!!!
Loooove / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0