Annandag jul typ :D

Annandag jul.. shitt jag sitter och funderar på villken dag det är idag, jag tror det är fredag och om det e det kan jag inte fatta att det gått en hel vecka :O menmen.
jag har inte orkat blogga sen julafton. men jag har haft fullt upp.
fick Guitar hero world tour i julklapp så jag och storebror har lirat det ist haha.
är nöjd med mina presenter,
fick inte så mkt men jag klarar mig, det e ju inte det vikigaste liksom, dessutom är detroligare att ge bort julklappar än att få nästan :)
men jag fick iaf, bla.
guitar hero world tour.
tre böcker.
plattång
gucci envy me parfym och hudlotion
vantar
present kort.
rouge.
2000 kr
biljetter till bounce.

s
om sagt inte så mkt, men det e lungt jag fick ju ändå 2000 kr att shoppa för så :)
ska iaf införskaffa färglinser och jag tror jag vet villken färg, blir gröna iaf.
sen såklart kläder nu på mellandags rean.

idag ska jag iaf in till stan m. naomi igen, vi ska köpa "....." haha och göra lite annat,
ska kanske shoppa lite , i don't know.
skulle egentligen dragit ut ikvällmen jag kan inte buhu...
så  hedda när du kommit hem och antagligen läser det här
så imorgon har vi FF hemma så om vi kanske kan dra ut m. naomi då , om det e  okej för dig ?
eller kanske ta hem lite människor ? (a) du bestämmer baby.

menmen, nu ska jag gå och äta lite frukost.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0