Bakdags

Nu ska jag hjäpla min syster och baka för hennes julbasar mm..roligt haha.
Skolan var skit tråkig som vanligt men Johanna var inte där och det gjorde den värre. Hon kanske ska sova här idag myys mys men får inte tag på henne nu(som vanligt).
Juste har precis gjort lite reklam för våran blogg genom att skicka adressen till alla på min mobil haha.men kisses

Hedda Jungdalen







Dagens enkla outfit:
Kofta:Gina tricot
Brun tröja:H&M
vita byxor:Bik bok
Jacka:Canada Goose
och skor:Mina älskade Uggs

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det så du försköker få besökere va!!? du gör värkligen allt va? fy fan lägg av!

2008-12-11 @ 17:54:24
Postat av: Anonym

som om vi brur oss att du har uggs elr de är ute fattar väl alla !?

2008-12-11 @ 20:36:26
Postat av: mirre

men va fan anonyma äckel.

antagligen e du bara ngn avundsjuk liten skitunge som sitter och önskar att du också skulle kunna få uggs och dyra märkeskläder, men antagligen tycker dina föräldrar inte att det är nödvändigt, därför säger du att det är ute,för att du själv inte kan få det. lilla gumman, känner du ens hedda?

2008-12-11 @ 21:14:10
URL: http://candyys.blogg.se/
Postat av: freja<3

haha snyggast bilden på mig not



<3

2008-12-12 @ 18:08:05
URL: http://hultsfred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0