Berlin nästa?

Jaha igår kväll när jag ligger och ska sova, så kommer såklart mamma in till mig och frågar om jag skulle villja åka till Berlin över nyår med ett par kompisar till oss, och why not ? så nu kanske vi ska till berlin, min första fråga var dock " Vart fan ligger Berlin?"  höhö. men åka iväg lite blir ju alltid najs,
aja dagen ska ängnas åt läsning och käna lite pengar, ska försöka komma in till stan och köpa Linas julklapp i veckan, hoho.   så ja, nu ska jag precis som förra söndagen fixa och trixa med bilen höhö, skitjobb,:) menmen,
berättade jag att jag och hedda bad ju herr Andersson att fixa vår design ? vi har ju skickat bilder och sånt, tror ni inte att han nu har satt skägg på båda oss, bilden är alldedes för ful för att visas och ända sättet att få se den e att FÖRST hitta hans pea hahahaha!

men nu ska jag läsa lite bloggar,
Puss / M

Kommentarer
Postat av: A-Andersson

2008-12-08 @ 00:12:03
Postat av: A-ANDERRSON@

JAG HETER A-ANDERSSON@ KOLLA ALBUM

2008-12-08 @ 14:56:40
URL: http://playahead.se
Postat av: mirre

NEEEEEEEEEEEEEJ ANDREAS ! FAN TA DEJ

2008-12-08 @ 18:44:20
URL: http://candyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0