Döskallegänget

Hahah jag kom inte på ngn bra rubrik så det fick bli det. Det heter faktist en film som går på femman just nu hahah det är därför.
Idag ska jag träffa älskade Miriam vi ska på stan och titta kanske bio jag vet inte. Sedan middag blir det Taco bar:)
Jag har ångest jag köpte ett jätte snygga skor från skopunkten igår men dom har otroligt hög klack plus plattå och jag tkr att det kan se lite komiskt ut ifall en 14 åring går med syhögaklackar. Så jag ska lämna tbx dom:/ Men jag har ett par andra så det får bli dom till Nyår! Då jag ska till min kompis Johanna som har fest,Och hennes familj har ett helt jävla slott. Det är seriöst sjukt stort! Men det ska bli jätte roligt.
Men nu ska fortsätta platta mitt hår. Kisses Hedda J


Linnet jag ska ha på mig från bik bok jätte fin! Och skorna jag ska lämna tbx:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0