efter en lång natt på sjukhuset.

godmorgon...
ush är jätte trött har precis vaknat... fick skippa den första lektionen idag eftersom jag har varit på sjukhuset hela natten och mår inte bra... så det har varit en lång natt...
har typ brutit ngr revben efter att bussen typ krocka ir ngt igår på väg hem från skolan så vid tio åkte jag och mamma in till Akuten. stanande där tills halv tre, fick droopp och skit, ush vet inte hur många gånger jag har varit på det där stället.  bodde yup där i fyran och femman... haha. menmen, såklart när jag ska röntgas får jag ngt medel genom ngn nål som jag tydligen var över kännslig för, så jag börjar spy och får utslag. yippie.
menmen, måste ta det lungt i minst tio dagar nu.. ska till skolan sen och typ ha två lektioner, jag MÅSTE träffa matilda idag, hhon åker ju imorgon :) så e det avslutning, efter det ska jag hem en snabbis sen ska jag in till stan och köpa 100 röda rosor. har redan köpt 100 vita men vi behöver fler :) haha
dagen blir nog ganska bra, men måsye gå runt med mina astma medeciner och alvedon och ipren och skit hela dagen.
eftersom det kan hända att mina lungor svullnar .... ush
menmen, nu ska jag fixa mej, syster och conny är här så vi har pratat en massa .
nu ska jag dra, pusshej / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0