Fan måndagar

Jag är på otroligt dåligt humör! Allt är bara skit och jag saknar Johanna som in i helvette och ifall jag har tur så kommer hon imorn men ifall jag känner henne rätt så kommer hon inte. Men skolan rullade på den enda hjödpunkten var väll gympa (boxning) som jag förövrigt ska börja på med Linnéa och freja!
Men vecko planeringen blir väll
Tisdag: plugg
Onsdag:Johanna eller Matilda
Torsdag: Clara
Fredag:Johanna
Lördag:Johanna
Söndag: Vet jag inte
haha och dom dagarna jag ska vara med johanna har jag betsämt så hon vet inget haha"
men nu ska jag platta håret och gråta över mitt sorliga liv och hur mkt jag hatar min skola och klassen...
Kisses Hedda

Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar du verkligen klassen du går i, men vf?

2008-12-10 @ 14:19:01
Postat av: Hedda

Därför..jag tycker dom är allmänt irriterande och dom fattar ingenting och är otorligt omogona...

2008-12-10 @ 19:50:03
Postat av: mirre

haha faktist, det jag har hört om vissa personer är helt sjukt ju :S

2008-12-11 @ 19:52:58
URL: http://candyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0