Fredagfredagfredag

Ifall ni tror att jag ska ta åt mej har ni fel istället så tycker jag att ni borde skaffa er ett liv!


Men vi hade lucia firande klockan åtta på morgonen så jag höll serriöst på att somna...deeet är så mysigstämning och dom sjöng skit bra verkligen! Skolan tittade vi på Jorden runt på 80 dagar en lite små sjuk film haha x) Och drack julmust och jätte äkliga peppakakor.Vid halv elva kom Johanna och vi gick och åt Risgrynsgröt och jag tycker inte att det är ngn lunch så jag åt ingenting men som tur finns hemköp!
Efter lunchen hade vi musik i helklassför mkt sämre tkr jag ingen sjöng xD Men sedan hade vi gympa då jag inte orkade vara med på så jag sa att jag hade glömmt. Men vi var ändå tvungna att dansa pardans hmm...haha jaa mer behöver vi inte gå in på! No:n äh asså jag hatar verkligen det ämnet och alla i min grupp är värsta genier så jag känner mej jätte puckad och osmart så det ända jag gör är att sitta tyst och försöka förstå går faktist helt okej.
Sedan efter det plågande ämne så träffade jag matilda(www.youknowmatilda.devote.se). Vi stack till stureplan där jag skulle titta efter ett par nya glasögon men hittade inga eller jo men dom var tyvär för dyra:/
Next stop blev Urban´s outfits älskar den affären men det är så jävla dyrt 400 för en t-shirt man bah: Saaay whaat?
Aja efter drog vi till Mac´donalds(?) och åt och man ville verkligen inte gå ut så vi gick till Pk huset och tittade lite. Jag provade två klänningar på Gina Tricot haha och ena var helt udda att få på sej så vi bara stod där och skrattade (A)!
Vid 20 i fem så tog vi bussen hem..Så nu är jag helt ensam hemma eftersom Pappa&min syster är och fixar till hennes julbasar som är imorn i Lilla AdolfFredriks Skola i Vasastan.
Ikväll händer inte mycket jag ska bara ta det lungt och titta på idolfinalen haha (geek) men jag har ingen ork att gå ut eller nått så och juste jag ska på middag på Primo vid åtta ska bli mysigt. Det var allt för mig just nu:)


Copyright:Hedda Jungdalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0