fucking eftermiddag med naomi haha

ASSÅ JAG HAR FUCKING DAMP PÅ NAOMI HAHA !
va ju med henne idag, så efter skolan regnar det såklart, så vi sätter oss på bussen och åker runt viby, skulle egentligen dragit till stinsen men naomi glömmde pengar till mat så haha vi sket i det, så när vi väl satt på den där bussen håller andreas och hans små kompisar på som fan haha, haha vi va fett onödiga vi går av bussen på typ orsavägen då vi åkt runt viby, sen går vi tillbaka till typ till ngn annan väg i viby igen asså, det e svårt att förklara om man inte bor i sollentuna, sen när vi gått in i viby tar vi iaf bussen tillbaka IGEN hahah :P men då åkte vi till sollentuna och drog hem till naomi, haha ssen hemma hos henne var jag tvungen att jljuga för mina föräldrar så jag va tvungen att ringa hem till han och prata med hans pappa,as pinsamt -.- sen drog vi iaf till norrviken skolan vid typ fyra och hämta naomis lillsis Noel och drog in till stan till söder och stack till donken och lämmna noel med naomis mamma så käka vi, sen börja jag och naomi skrika på  varandra som fan så alla titta snett, men va så jävla sur att eftersom tack vare henne va jag typ två timmar sen hem, och andreas hade liksom sagt till min pappa att jag va i kista med matilda jern hahaha :P
menmen kom iaf sen, haha mamma  och pappa as garva åt dom där tjejerna när jag berättade allt, pappa börja fan stor garva, va fan as kul :D  menmen, nu ska jag plugga.
sen, andreas, jag måste prata med dej, smsar dej när jag lyckats baxa en mobil i det här huset :P
Älskar er alla <3 / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0