God jul .

God morgon och god jul !
kan inte fatta att det redan är julafton. känns as konstigt egentligen det var ju nyss man började skolan ?
menmen, nu har vi ätiti frukost hela familjen, eller ja förutom syster.
men nu har hon och hennes man kommit pluss min farbror, jag och min farbror ska snart åka och hämta farmor så ska vi äta lunch vid 1 , sen bär det av  till min moster i Vallentuna där det blir julbord och kalle anka och allt det där, man måste faktist titta på det höhö.. mogen :)
jag har fått en present eftersom vi alltid kör att vi får en på morgonen och så byter vi syskon på förmidddagen sen så får vi av mammaoch pappa på kvällen / natten. mys.
fick iaf ett jätte fint midjeskärp av mamma från Sisters, blev jätte glad eftersom jag och mamma tittat på det förut.
men nu ska jag inte skriva mer.
vi hörs senare, om inte imorgon.
Godjul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0