haha kuul :P

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 16, han var då 15
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? - 2 st.
Vad tycker du om kärlek? - Det är mysigt om man väl har någon
När kramade du någon sist? - Alldeles nyss
Saknar du någon speciell person? - aa. hedda.
Har du svårt för att bli kär? - beror på .
När kysste/hånglade du med någon sist? - i lördags
Ångrar du det? - Nejdå, jag bryr mig inte.
Är du singel? - japp :)
När fick du senast en komplimang? - alldedes nyss .
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha nej.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - ja
Playat? - ALDRIG!
Hånglat med nån riktigt ful: - Ja säkert.
Hånglat med fler än 50 pers: - håller inte räkningen
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - haha ja
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? - ja
Varit nykter på nyårsafton? - ja, hittils iaf! :D
Åkt ambulans? - nej, tack och lov
Gjort nåt olagligt? -  snattat ?
Blivit polisanmäld? - nope.
Fått din mamma att gråta? - Ja :(
Slagit ner någon? - Haha, nej :D
Skämts över dina föräldrar? - jaa...
Skämts över dig själv? - Haha ja, det har jag väll.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Eh ja?
Tar du droger? - verkligen inte.
Dricker du? - Kan hända.
Vilka kläder sover du i? - En stor tröja.
Vad hatar du verkligen? - en kille och en tjej.
Varit kär? - Ja shit :D
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ja ..
Är du ensam nu? - nej, min bror sitter och tittar på OC bredvid mej.
Vill du gifta dig? - Ja, om ett tag :)
Vill du ha barn?- Ja absolut

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Jag
Såg dig gråta? -  Naomi.
Fick dig att gråta? - A.......
Du delade en cigg med? - Victor
Du gick på bio med?-  familjen tror jag
Skällde på dig? - Pappa kanske? :p

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej,.
Kramat någon? - yes
Pussat någon? - ja.. typ hela släkten ?:)
Köpt någonting? - jaaaa. haha
Sjungit? - ja :D

du är:
ful?- Kan inte säga att jag är snygg direkt. Haha
söt?- Nej, kan jag inte säga.
tjock?- lite.
smal?- njaa.mullig.
nöjd med dig själv?- Nej inte alltid.
singel?- japp, men har tröttnat på det ja.
kär?- håller på att gå vidare.
matvrak?- Njaa, ibland. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0