Hemma hos hedda.

ho ho ho,.
haha, hedda satte precis på en låt på min mobil där dom sjunger så det var därför jag skrev så :)
nu sitter vi i heddas välldigt sköns säng och hedda går i genom min musik på mobilen, roligt :)
vi har varit lite på stan och tittat i afärer men det är ju så otroligt mkt människor att man inte orkar vara där.
antagligen blir det bio ikväll om vi hittar ngn vi vill se annars hyr vi väll en film :) vi ska iaf äta på taco bar, hihi
hedda har gjort om vår design, visst blev det bra ? men hedda vet inte om hon e nöjd, skit unge.
men nu ska jag sluta skriva, vi ska leta upp en taco bar och en bra bio eller hedda ska, jag ska smsa heddas kompis johanna och prata med henne om heddas födelsedag som jag skrev om förut :)
Pussar, hedda hälsar till alla också :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0