ibland avskyr jag mellan dags rean.

åååååh vad jag ibland hatar mellan dags rean. precis som hedda sa är det så  himmlans mycket folk över allt, det märkte jag och min syster när vi stod på onoff idag för att köpa abba singstar i kista galleria. vi behövde hjälp med en jääätte liten fråga om ett mines kort, för att fråga ´vart man hittade minnes korten till henne smobil fick vi stå i 50 min och vänta på hjälp, palla ? :S
menmen, vi gick lite på mellan dags rean och jag kom hem med två fina tröjor från Bikbok för bara 100 kr för båda.
lägger upp bilder senare ,:)
vi har hyrt film så jag ska snart vällja villken jag ska se på och sen mysa med familjen.
imoorn blir det matilda j, har ingen aning om vad vi ska göra, antaglign rean haha :D
menmen vi hörs :D Pussar / M


Kommentarer
Postat av: Matilda

gaah, okok men sen vill jag spela gh 4 :D

2008-12-29 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0