jag känner mej såå älskad...

Jahapp här är man älskad ! Här är Hedda och andreas från MIN msn alldedes nyss.  gulligt av er...


MLJ' Är hos Kling@ säger:

nu skriver hedda

Aηdεяsson | säger:

Jahapp

MLJ' Är hos Kling@ säger:

vi ska göra det sötta du!

Aηdεяsson | säger:

inga såna där korta på typ 2 rader

MLJ' Är hos Kling@ säger:

din udda kompis hoppar i min mammas säng

Aηdεяsson | säger:

Jag vet, hon är lite störd, men de får man leva med

MLJ' Är hos Kling@ säger:

HO HAR DAMP

MLJ' Är hos Kling@ säger:

haha joo jag vet!

Aηdεяsson | säger:

Japp, du ska se mina händer efter henne naglar

MLJ' Är hos Kling@ säger:

haha dom är säkert snyggare än innan;

Aηdεяsson | säger:

Japp, värsta manikyren lr vafan de heter

MLJ' Är hos Kling@ säger:

ååh du kan!

Aηdεяsson | säger:

japp

Aηdεяsson | säger:

de är bara för att jag är bäst

MLJ' Är hos Kling@ säger:

men jag är juh bäst så du kan tyvär inte vara det!

Aηdεяsson | säger:

Meh,,,,,,ofta

MLJ' Är hos Kling@ säger:

Mrim spottade precis ut sitt tuggummi ur munnen kanske 3 meter ifrn sig?

MLJ' Är hos Kling@ säger:

Var har ru gjort med henne???

Aηdεяsson | säger:

JAG ?!?!

MLJ' Är hos Kling@ säger:

DU JA!

Aηdεяsson | säger:

Meh Jag har inte gjort nått

MLJ' Är hos Kling@ säger:

naaa .

Aηdεяsson | säger:

Säg till mirre att om hon inte är snäll så ger jag bort "hennes" mage till den där som kommenterade den i mitt album

MLJ' Är hos Kling@ säger:

what?

Aηdεяsson | säger:

Säg det bara

MLJ' Är hos Kling@ säger:

ANDREAS GÖR DU DET KASTAR JAG FRÄTANDE SYRE PÅ DEJ ! / m

Aηdεяsson | säger:

Heheh, jag har skyddsglasögon

MLJ' Är hos Kling@ säger:

hahahahahahahahahahah

Aηdεяsson | säger:

Då brottar jag ner dej och kastar dej till kina

MLJ' Är hos Kling@ säger:

ouff men då kommer juh jag och boxar ner dig efersom jag OCKSÅ går på kickboxning//HEdda

Aηdεяsson | säger:

Men då kör jag min egna kinesiska kampsports teknik, och då ligger ni båda i kina, och då kommer mirre bli rädd för alla kineser

MLJ' Är hos Kling@ säger:

MEN JAG ÄR INTE RÄDD FÖR GULA KINESER

Aηdεяsson | säger:

Nej men då kan jag göra rödahand på dom så blir dom röda

MLJ' Är hos Kling@ säger:

aa joo då blir dom väldigt läskiga!

Aηdεяsson | säger:

Jaaa

Aηdεяsson | säger:

HAR DU SETT EN RÖD KINES LR ?

Aηdεяsson | säger:

MLJ' Är hos Kling@ säger:

EHH låt mig tänka ...... NEJ=

MLJ' Är hos Kling@ säger:

?*

Aηdεяsson | säger:

NE J JUSTE, TUR FÖR DEJ DET, DOM ÄR NÄMLIGEN JÄTTE FARLIGA

Aηdεяsson | säger:

Värsta Jackie chan

MLJ' Är hos Kling@ säger:

aa joo visst!

Aηdεяsson | säger:

Jag träffade en när jag fiskade i ravan, men som tur är så är jag så bra så jag döda den

MLJ' Är hos Kling@ säger:

vad bra då!



/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0