jag och hedda är mognaste.

hahaha jag och hedda är mognaste.
hedda försöker få mej att åka till henne vid 20  över åtta på kvällen.och jag försöker få henne hit ´till sollentuna hahaha det slutar med att vi " tjaffsar " för första gången sen vi va små, och det här räknas typ inte ens, hahahaha men det e gulligt :D

m ~/ säger:

eller SÅ TAR DU TÅGET

Hedda J säger:

men det är läskig

Hedda J säger:

t

m ~/ säger:

men neej, jag åker ju ALLTID för din skull ?

Hedda J säger:

what? det är jug du som vill SOVA HOS MIG ALWAYS

m ~/ säger:

MEN NEJ, JAG ÅKER ALLTID TILL DEJ, du har varit hos mej TVÅ gånger i ditt liv ! det är DIN TUR, du MÅSTE öva på att pka tåg

Hedda J säger:

MEN BLÄÄH NU SKA JAG GÅ FÖR MOA RINGDE MIG SÅ DET SÅ OCH HON BOR ETT ÖVERGÅNGSTÄLL IFRÅN MIG

m ~/ säger:

MEN E DET MITT FEL ATT JAG BOR I SOLLENTUNA ?

Hedda J säger:

JJA

m ~/ säger:

MEN DÅ E DET DITT FEL ATT DU BOR I VASASTAN

Hedda J säger:

NEJ DET ÄR BÄTTRE

m ~/ säger:

NEJ VARFÖR ÄR DET BÄTTRE ?

Hedda J säger:

JAG VET INTE

m ~/ säger:

MEN JUSSTE.

Hedda J säger:

MEN HEJ DÅ SKITUNGE

m ~/ säger:

MEN HEJ DÅ. SNORUNGE :


Kommentarer
Postat av: HEdda

haha bara så du vet så skämtade jag om Moa haha själv har jag suttit och haft piss tråkigt;) hahah<3

2008-12-22 @ 22:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0