jul konsert.

godmorgon.
Ush jag är mega trött just nu.
konserten igår gick jätte bra kan jag börja med att säga. men dagen var jääätte stressig, jag var ju hemma igår ett tag men sen viid 20 över 1 så tog jag tåget in till embla så käkade vi lite, sen stack vi till NK och tittade på skor, hittade ett par jääätte fina för 600 men det blev inte dom så dom ska jag köpa i mellan dagarna ist. men vid tre kom min älskade syster också så då hittde vi ett par andra som vi köpte, sen åkte jag hem och mötte bror på statíonen sen åkte jag tillbaka till Karlberg m. Anna G och Ollie. hade sen rep och allting gick jätte bra. konserten gick bra förutom lucia tåget då folk föll som kycklingar, haha nej men asså alla svimmade en efter en , det va fan sjukt :S
efter så fick jag och pappa skjuss av embla och hennes mamma så alla stack hem til oss fikade vid typ hav 10 på kvällen, så sång tränade vi hihi.  kominte i säng fören vid 12 efter ett deppigt samtal m. andreas..
menmen,  har sovmorgon till 10 så jag kan ta det lung... eller inte insåg jag nu. menmen
orkar inte ladda upp bilder från igår så ni får nöja er m. två bilder på andreas och moberg :)


andreas skulle som vanligt bära på moberg.

gick inte att få ngn bra bild på människan, han hoppade runt som en jag vet inte vad hela tiden !

Kisses / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0