jullov kooooom!

Gud vad jag är trött på skolan nu. Alltså den hära helgen har jag bara varit sjukt trött och tagit det lungt och funderar på ifall jag orkar göra ngt med nån idag.
Igår iallafall var mysig med Johanna, Vid klockan ett kanske möttes vi på odenplan då hon skulle fixa färg till hennes hår först ville hon juh bli brunnet men nu ska hon färga det guldblont haha jag vet inte vad jag tycker men det är väll fint:)
Efter det drog vi till min systers jukbasar och jag träffade ett par väldigt gammla kompisar som gick i min klass i femman&fyran.Sedan satt vi där och tittade på hennes Luciatåg haha väldigt fint...
Vid halv tre stack vi hem till Johanna för hennes mamma skulle ha glöggfest, och då hade jag en väldigt fin present till henne en avslappningsskiva som jag hade vunnit på Julbasaren.Hon blev faktist glad hahaha xD
Efter ett tag kom det lite kompisar&släkt till Johanna som var helt okej. En stund senare gick två så då var det bara Johanna,jag och Charlotte kvar en väldigt trevlig&roligt tjej:) Vi satt bara och var allmänt lata i johannas ubersköna säng och lyssna på gossip och musik mys mys! Vid halv åtta kanske? Så var jag tvungen att sticka skulle vara hemma till middagen trååkigt nog och jag försökte hitta en person som kunde göra ngt men ingen kunde..eller så bode dom för långt bort:/ så jag satt hemma och hade spa och målade mina naglar svarta skit snyggt! Jag försäker att ladda up bilder men det är ngt knas med min bluetooth på datorn..:/
Time to breakfast:)

och jag är helt kär i Johannas pälsmössa Love it!
Copyright:Hedda Jungdalen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0