jullov

tjabba.
jaha då har man jullov. trode jag skulle vara gladare vid det här laget.

aja, hade bara en lektion idag för min del, SO och då hade vi vikarie så det va chil i grillen, efter det hade vi lunch men jag och ullie käka inte för det såg så äckligt ut så vi träffa naomi ist, vi satte oss på qben och titta på kung fu panda ist. efter ett tag kom ollie, anna R , LinaK,amanda Sofia B och en massa andra och joinade oss, martan och hans homies dropppade in efter ett tag också ! sen var det då den där jävla fitt avslutningen i aulan.. Naomi smet in med oss även fast hon inte går i min skola, vi dissade min klass och satte oss m. jossan och hennes klass på läktareen. så börjar då sms bråket mellan ngr så det sluta med att jag, naomi , victor och jossan stack iväg efter ungefär 10 minuter., fan va damp vi fick, stänkte dra till stinsen men jag skulle inte hinna, så jag stack tbx till skolan för att ta buss ifrån där men då  hör jag såklart hur ngn roppar på mej, och då e det martan som säger att vi tydligen ska träffas i ngn sal så när jag försöker förklara att jag inte kan så lyssnr dom inte, så jag börjar gå in, och då händer det såklart. jag känner hur det blir helt  tjockt i hlasen och att jag får in mindre och mindre luft, tillslut rann mina tårar men jag fick låna min lärares mobil så ringde jag pappa, det gick verkligen inte bra, var ändå tvungen att åka in till stan men tog sällskap med matilda,men när vi e påväg till tåget tror ni inte jag ser en jävla fitt unge som e kompis med en annan äcklig grabb, såklart måste idioten glo sönder så jag fick lust att peka fuck u och be honom och hans kompis att dra åt helvette. men jag skrek efter honom lite bara (a) iaf på tåget   så klev naomi på i sollentuna  när matilda skulle av började jag gråta igen, hon drar imorn ju, fan va jag inte vill att hon ska åka...ush, men vi satt på tåget och snackade,.jag och naomi då, så stack jag in till embla där va andingen fortfarande as jobbig så mamma va tvungen att komma, vi stack och  köppte rosor och sen direkt till kyrkan, där sjöng vi och nu e jag hemma. ska snart gå och hyra fim och sånt är så himmlans ledsen :(
men jag och syster har bytt jackor så jag har hennes fjällis :D
menmen, vi hörs, kisses / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0