lugn Söndag.

ååh, just nu ligger jag i min mysiga dubbelsäng under täcket och myser med min underbara bok, ett glas nypon soppa och Lindor chocklad, hihi mysigt ir vad ?
har sovit ett litet tag och fixat mina naglar, men nu ska jag fortsätta titta på julklappar, har kommit på exakt vad jag ska köpa till matilda w också. hoho , surprise surprise !

" som jag vill vara " av Katarina Von Bredow - boken jag läser just nu. dock har jag läst den en gång redan höhö.

/ M.
PS. Hedda, du har skämmt ut mig något otroligt mycket ... !

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har jag gjort det??:D

2008-12-08 @ 17:19:14
Postat av: mirre

LUKAS SEGERBERG, SÄGER DET DIG NÅGOT ?

2008-12-08 @ 17:41:05
URL: http://candyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0