lyckad shopping dag !

jag skojjade förut, jag ÄLSKAR mellan dags rean haha.
jag och jern var ju som sagt ute i god tid, vid 1 hade vi hunit äta och ta oss en tur i både götgatsbacken och hela drottning gatan, och vi slapp alla dom där köerna och det va nästan tomt i alla afärer, me like !
hittade iaf två jätte söta t-shirts på bikbok och fyra linnen, två gråa och två vita, allt för bara 200 kr. nice price.
sen stack vi hem men gick bara på toa och lite sånt innan vi åkte vidare till stinsen, hittade ett par trosor och ett läppglans höhö :D hittade en uuber söt klänning på vero moda också ( chock rosa ) som jag ska köpa hihi.
menmen, sitter ensam nu men jag och jern ska ha mys kväll ikväll så jag får se vad som händer
vi hörs pussar / m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0