måndaag 1/ 12

ååh villken najjs måndag :D
började med musik i morse iaf, så det va chill, hade en massa andra najs lektioner, på siata lektionen som var idrott va jag ju inmte med och inte matilda heller så vi la oss på en tjock matta och lyssnade på musik på min mobil, vi lyssna typ på hallelujah om och om igen så jag började gråta (aa) sen sommna jag höhö :D
aja efter skolan drog jag matilda och Lina hem till mej, haha vi flumma as mkt, vi satte på radio på högsta volym och stod i köket med varsin sked i handen och skrek / sjöng :D aja sen drog vi till lukas och lånade ett ägg och hämta han, så vi drog och hyrde film, blev " When a stranger calls "   en gammal kompis dtill mej hade sagt till mej förut att jag borde se den så vi hyrde den köpte chips och läsk och drog sen alla hem till mej :) jag och lukas bakade kladdkaka och shiiaat va kul vi hade :)  hha aja sen titta vi på den där skräckfilmen, fy fan va vi skrek, as läskigt efter då alla dom tre lurade mej -.-
behövde sen få lite happy feelings så vi satte på Mamma mia filmen :) ,  
nu ska jag plugga spanska, har bara gjort en läxa på hela sexan och sjuan (aa)
så plugg plugg plugg.
vi hörs senare. kisses / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0