Måndag.

hallå :D
har precis variit och julhandlat m. mamma i kista, så är super trött just nu -.-
det har inte hänt speccielt mycket.
jag är så otroligt trött efter den här terminen så jag ligger bara och sover och tittar på film hela dagarna så jag ska bli pigg. har bestämt mej för att ta det lungt det här lovet och bara göra det jag känner för.
menmen imorn ska jag träffa naomi , hoppas att vi kan dra in till stan eftersom jag måste införskaffa mej lite presenter.
och så hoppas jag att vi kan ta en sväng förbi solariet. är så blek -.- men jag e brunare än dom flesta iaf, specielt naomi även fast hon är chilenare :D hoho
men nu ska jag gå och se på OC, i loove.
Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0