Moa&mormor

Idag hade vi två lektioner och sedan stäade ví och efter lunchen städrock som var helt okej! Efter skolan trräffade jag Moa som jag har varit osams med men nu är vi vänner jätte mysigt! Vi köpte varsin varm choklad på sandys och satte oss sedan kom typ Saga tror jag och Måns och Mella.
Efter ett tag gick Moa& jag hem till henne och pratade minnen och så var väldigt mysigt. Vi bestämde att vi skulle hitta på ngt ngn dag. Älskar dig Moa!
Kanske vid fyra stack jag hem för jag skulle till min mormor soom fyller år idag!Så vi åt middag där idag och jag gömmde min mobil där så jag måste hämta den imorn med Johanna efter avslutingen,
Men nu ska jag titta vad jag ska ha på mig funderar på att ha jeans med ngn tröja och håret snyggt kanske...hm blir svårt!
Kisses Hedda Jungdalen

Kommentarer
Postat av: moa

älskar dig med hedda! <3

2008-12-18 @ 22:32:15
URL: http://mmcl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0