mys lördag.

ONLY GOD CAN JUDGE ME, BUT I DON'T BELIVE IN GOD SO NOBODY CAN.

haha så jävla rätt asså.   
ushushush min migrän blir bara värre och värre...!   synd eftersom dt va planerat att dra till IP ikväll -.- menmen
sitter och tittar på  lite julklappar på internet åt makki&MatildaJ hihi.
har ingen aning om vad jag ska köpa !  jag ska snart ner till ICA och hyra film och gosa ner mej sen, är as sur på Aksel så jag va ganska stöddig mot han igår,haha hedda knows, aja vi bråkar iaf så jag ska nu gå och ta bort allt som har med han att göra, sen ka jag nog försöka få tag på en mobil och se vad andersson har för sig.
nej men nu kurrar det i  min lilla mage här,
vi hörs sen, pussar / M

Jag saknar sommarn.
då jag fick vara med dig.
Känna din lukt och stå i din famn
och bara krama dig.
Få känna din närhet och trygghet.
Men nu är du borta, och jag känner
mej villsnare än någonsin..
låt mig få träffa dig igen snart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0