No lofe..

Herregud kan man ha en tråkigare Lördag? Morgonen var helt okej innan Miriam stack. Efter det så gick jag över till pappa för att plugga Matte ha matte prov på Onsdag och jag KUNDE inte nånting men nu kan jag *stolt*.
Gårdagen var skit skoj med min udda Miriam haaha hon fick serisöt damp lite då och då(pms?)
Men ikväll ska jag äta middag med Aske& hanns famlij ska bli mysigt på ngn resturant. Och jag har juh lösnaglar jätte fina från Depend och då skulle jag limma  på så kommer det inget och såklart plötligt dränks seriöst hela min tumme i lim, så min tumme är nu helt glansig och det känns helt mysko.
Kisses Hedda Jungdalen


Kommentarer
Postat av: Miriam

Haha jag vet ! Ingenting är roligt utan mej :D

2008-12-06 @ 16:31:35
URL: http://candyys.blogg.se/
Postat av: Eleazar

FUCK U PASSAREJJ FÖR ASKE JAO!

2008-12-07 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0