nyårsafton.

GOTT NYTT ÅR !
haha, gud vad snäll jag är soom tar mig tid och sätter på datan bara för att skriva ett inlägg höh.
harbara varit m. jern idag men vi hade det myysigt höhö tittade på SATC. (a)
sen fixade sig matilda för hon ska till uppsala och då drog jag hem, sitte rnu i min guldiga klänning
och är nästan klar, bara håret kvar .  ska ju som sagt till söder ikväll,  jag är inte speccilelt taggad då det
är en " fest " men inte med roligaste människorna. aja  jag får göra det bästa av situationen.
menmen, mobilen funkar som sagt nu så hör av er. men  snälla skriv inte hur kul ni har det och att et var det bäästa nyår någonsin, jag har det redan en tillräckligt dålig kväll antagligen. menmen sms uppskattas iaf
gott nytt år, vi hörs 2009 .

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0