om jag,

Om jag stack, skulle någon sakna mig ?
Om jag gav upp allt, och bestämmde mej för att falla, skulle någon ta emot mig?
Om jag behövde gråta, skulle någon låta mig gråta ut i dens famn?
Om jag försvann skulle någon leta  efter mig?
Om alla sviker, finns det ändå någon som är äkta?
Om man slutar älska någon är man en dålig kompis då?
Om jag stack, så skulle ingen sakna mig.
Om jag gav upp och föll, skulle ingen ta emot mig.
Om jag behövde gråta, skulle ingen låta mej gråta hos den.
Om jag försvann, skulle ingen bry sig om att leta efter mig.
Om alla svek, så skulle det vara alla. inte en ända som var äkta.
Om man slutar älska någon, så är man en dålig kompis...



Jag vet att det inte är såhär, men det känns verkligen så ibland, iaf just nu..
/  M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0