onsdag.

är inte på humör men jag ska skriva ändå :)
dagen började m matte, även idag fick jag ingenting gjort , inte ett ända litet tal... :P
hade typ svenska och musik sen, läste  hela svenskan villke var sjukt skönt, hade inte ork till ngt.
menmen, hade den roligaste lunchen på sjukt länge, hahah anna R upptäckte en sak som jag inte tänker skriva ut, men mycket skratt fick vi illafall iaf jag, emelie och ulle som stod utanför, så jag fick as ont i magen för det sen, höhö . 
aja hade typ SO och lite andra ämneen, på slöjden gjorde jag typ fyra armband, höhö.
på spanskan typ bröt jag ihop :S  stod i korridoren i typ 10 min och bara kramade victor, fan va ledsen jag var, men hade inte ens ngn anledning liksom ..! menmen, jag luktade på andreas mössa och då blev det bättre , höhö :D
kom typ hem för en timme sen, och är skit trött och deppig, JAG VILL HA EN MOBIL.
har typ hittat en som jag vill ha, ska ju få ny fast jag fick min walkman i sommras, haha
men en av dom jag vill ha har pappa så det är inte speccielt lockande, men den har 5 megapixels ir va det heter men den andra jag typ ska få har 8.1 :)
åh jag ska städa huset nu, eftersom mina pengar är helt slut så måste jag fixa nya så då ska jjag städa hela huset så jag kan köpa lina&matildas julklappar :S har ingen lust att städa...!  ååh hata hata hata

här e den pappa har ;

och här är den andra.
love / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0