onsdag

hallå hallå.
ush vad jag är trött. trots att jag hade sov morgon idag .
tog bussen vid halv tio imorse iaf så jag va där en halv timme innan skolan började -.-  men det va lite människor där så det var helt okej,.  men det första andreas sa till mej var :" är du sur ? du ser förresten ut som en liten flicka i dom där kläderna och håret. "    amen tack ?
haha hade svenska men vi titta ba på film, sen hade vi lunch, julbord. as äckligt martin höll en äcklig lax precis vid mitt ansikte så jag måde fett illa efter och fick bara ner två köttbullar -.- hade sen typ engelska haha jag sommna den lektionen så jag och emelie låg på ett bord och sov, tyvär är inte jag den gladaste när jag är nyvaken så min dag fukcades upp efter det och jag va på skit dåligt humör, skrek åt min spanska lärare också stackarn , plus att jag börja blöda i läppen på spanskan så jag blev skit irriterad, och ANDREAS ska såklart vara skit jobbig och dum mot mej då . så jävla snällt.... menmen, efter skolan stack jag hem och då var ju minlilla embla där som varit hemma hos mej sen klockan 11. haha så vi gjorde nudlar och tittade på film, sommnade då också, sen kom pappa hem och så sjöng vi ända tills nu typ då embla stack :)  ska snart gå och lägga mej tror jag, är så sjukt trött men först duschen. :)
kisses / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0